حضور باشكوه مردم مومن و همیشه درصحنه شهرستان میبد در راهپیمایی بزرگ روزقدس


آیت الله اعرافی درخطبه های نمازجمعه میبد: راه سازش راه انحرافی است


یزدفردا "آیت الله اعرافی درخطبه های نمازجمعه این هفته میبد و درآخرین نمازجمعه ماه مبارك رمضان ، فلسطین را نماد اسلام بیان كرد و افزود : راه سازش راه انحرافی است .

به گزارش خبرنگار میبد آدینه ، امام جمعه میبد با تاكید براینكه ؛ باید صدای مخالفت با سازش را به گوش سازش كاران برسانیم افزود : عزت فلسطینیان درتفنگ و جهاد است و برسرمیزمذاكره بدست نمی آید .

وی خاطرنشان كرد : نسخه دكترین ایران اسلامی برای حل مشكل فلسطین ، انتخابات آزاد با حضورهمه فلسطینیان است .

آیت الله اعرافی با بیان اینكه مسئله فلسطین مسئله همه امت اسلام است خاطرنشان كرد : كسانی كه سال گذشته درخیابانهای تهران شعارنه غزه و نه لبنان سردادند اشتباه كردند .

وی تصریح كرد : ما برسرآرمانهای بزرگ اسلام و امام راحل با هیچ كس عهد وپیمانی نمی بندیم و هركس دربرابر این شعارهای راهبردی اسلام و انقلاب اسلامی با ایستد مغبوض ملت بزرگ ایران خواهد بود .

خطیب جمعه میبد افزود : امام سراسر اسلام ، قرآن ومقابله با دشمنان اسلام بود .

امام جمعه میبد با بیان اینكه ایران عزیز در پرتو اسلام است واسلام مرزمشخصی ندارد افزود : ملت ایران امروزپرچم دارراه بزرگ برای همه بشریت است .

وی جسارت سران فتنه و تجاوز آنها برامت اسلام را محكوم كرد و اوباما را جوانك خام و ناآگاهی بیان كرد كه امروزبرآمریكا حاكم است و حلقه به گوش لاوی صهیونیست است .

امام جمعه میبد با خطاب به استكبارغرب تصریح كرد: امروزهم صدای مرگ براسرائیل ومرگ برآمریكا در راهپیمایی روزقدس به گوش شما می رسد و این صدا كاخ های ظلم شما را ویران خواهد كرد .

خطیب جمعه میبد درخطبه اول نمازجمعه هم با اشاره به جایگاه قرآنی برجسته كشورمان اظهارداشت : انقلاب اسلامی برپایه قرآن استواراست و باید قرآن درزندگی فردی ، اجتماعی ، اقتصادی ما حاكم باشد.

امام جمعه میبد با اشاره به فرازهایی ازبیانات مولالموحدین حضرت علی (ع) قرآن را نور، دریا ، معدن ، سرچشمه جوشان ، دشت آباد ، ریسمان و بهارتوصیف كرد . كه انسان را به سعادت دنیوی و اخروی هدایت می كند .

مردم مومن ومتعهد و همیشه درصحنه شهرستان میبد با حضورپرشوروبی نظیر در راهپیمایی بزرگ روزقدس ، مخالفت خود را با طرح به اصطلاح سازش به رژیم جعلی صهیونیست و استكبارغرب اعلام كردند .

به گزارش خبرنگار میبد آدینه ، مردم مومن و متعهد و همیشه درصحنه شهرستان میبد با حضورپرشور وب ی نظیر در راهپیمایی بزرگ روزقدس با شعارهای مرگ براسرائیل ، مرگ برامریكا ، بیت المقدس مركزجهاد است – پایگه عزت وافتخار است و استكبارجهانی این آخرین پیام است – فتنه و جنگ نرمت فقط خیال خام است ؛ خشم وانزجارخود را بر رژیم غاصب صهیونیستی واستكبارغرب اعلام كردند . و طرح سازش با رژیم صهیونیست و استكبارغرب را مایه ننگ و ذلت بیان كردند .

لازم به ذكراست : مردم روزه دار شهرستان میبد ساعت 11 ازهمه محلات درمیدان امام حسین (ع) تجمع كردند و با راهپیمایی دشمن شكن خود به سمت میدان جانباز و از آنجا به سمت مصلای بزرگ آیت الله اعرافی حركت كردند .

مردم مومن وروزه دارمیبد درادامه درمحل نمازجمعه مصلای میبد دورهم جمع شدند.

درادامه این مراسم آیاتی چند ازكلام الله مجید توسط سید علاالدین احمد ازقاریان كشورمصرتلاوت شد .

گفتنی است : درادامه مردم میبد با قرائت قطعنامه ایی كه در9 ماده تنیظم شده بود هرگونه طرح سازش بدون تحقق حقوق فلسطینیان ، را با سردادن الله اكبرمحكوم كردند .

همچنین دراین قطعنامه ، ملت انقلابی ایران اسلامی ، آزادی قدس شریف را خواستار و تلاش های رژیم غاصب صهیونیستی درراستای نابودی تاریخ ملت فلسطین با حمایت امریكا را محكوم كردند .

لازم به ذكراست : دراین قطعنامه از مل وجوامع اسلامی وغیراسلامی و همچینن ازمجامع جهانی خواسته شده است ، برای شكستن محاصره غزه و محكومیت مجدد ویورش نظامیان صهیونیستی به كشتی آزادی ازمجامع جهانی برخورد قاطع به رژیم غاصب را انجام دهند .

دراین قطعنامه شعارهم عزه هم لبنان شاكله هویت انقلابی وحوزه استراتژیك نظام جمهوری اسلامی بیان شد .



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا